części toyota
części toyota, Citroen, Fiat i Renault

Bieg tylny

Posted in Uncategorized  by admin
June 14th, 2018

Bieg tylny włącza układ sterujący przez włączenie tylnego hamulca, przy czym sprzęgło wielotarczowe i przedni hamulec pozostają wyłączone. W takiej sytuacji tylny hamulec utrzymuje w bezruchu koło pierścieniowe, wskutek czego duże koło słoneczne przekręcając długie satelity zmusza krótkie satelity do obiegania po nieruchomym wieńcu wewnętrznym koła pierścieniowego. W rezultacie koszyk satelitów wraz z wałem zdawczym obraca się w przeciwnym kierunku niż wiruje wał turbiny i znacznie wolniej od mego (przełożenie zwalniające — najczęściej 1,5). System GAZ-M-21. Automatyczna skrzynka biegów, przeznaczona do samochodu osobowego GAZ-M-21 Wołga. Zespól GAZ-M-21 różni się od małych wersji systemu FORD-O-MATIC 1949 jedynie zwiększonymi przełożeniami przekładni planetarnej (bieg zwolniony — 2,84, bieg pośredni — 1,68, bieg tylny — 1,75) oraz brakiem urządzenia ryglującego, spełniającego zadania hamulca postojowego. Zakresy pracy zespołu: 3X (Zadnijchod — bieg tylny), H (Nejtralnoje — wyłączenie napędu), (Dwiżenije — bieg pośredni i bieg bezpośredni) oraz LI (Poniżajuszczaja—bieg zwolniony), są przełączane przy użyciu dźwigni sterującej. SysTem GAZ-19. Automatyczna skrzynka biegów, stosowana w samochodzie osobowym GAZ-13 Czajka, bazowana na systemie FORD-O-MATIC 1949 i stanowiąca dużą wersje zespołu GAZ-M-21 Wołga. Zespół GAZ-13 różni się od wersji Dual-Range zespołów FORD-O-MATIC 1949 jedynie zwiększonymi przełożeniami przekładni planetarnej bieg zwolnion y — 2,84, bieg pośredni — 1,68, bieg tylny , 75), rozszerzonym zakresem przełożeń przekładni hydrokinetycznej (l . 2,4) oraz brakiem urządzenia ryglujacego. Zakresy pracy zespołu: (Dwiżenije — wszystkie biegi do jazdy w przód), H (Nejtralnoje wyłączenie napędu), T (Tormożenije — bieg zwolniony i bieg pośredni) oraz (Zadnijchod — bieg tylny), są przełączane przy użyciu wybieraka przyciskowego. System POWERFLITE. Automatyczne skrzynki biegów systemu POWERFLITE stosowane są od roku 1953 w rozmaiłych wykonaniach w samochodach CHRYSLER, DODGE, DE soT0 i PLYMOUTH. Zespoły POWERFLITE produkowano w różnych wielkościach wprowadzając z biegiem lat pewne modyfikacje. Z uwagi na układ przekładni hydrokinetycznej, ogólnie rozróżnia się dwie podstawowe odmiany zespołów POWERFLITE wersje 1953 oraz wersje 1954 (Single Stator). [hasła pokrewne: sklep internetowy z akcesoriami pneumatycznymi warszawa, renault megane, sprzątanie hal magazynowych ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: renault megane sklep internetowy z akcesoriami pneumatycznymi warszawa sprzątanie hal magazynowych