części toyota
części toyota, Citroen, Fiat i Renault

Lemiesze

Posted in Uncategorized  by admin
September 12th, 2018

Lemiesze czołowe pługa (w stanie zamkniętym tworzą kąt II 1/18 rad, tj. 110 0) w dolnej części są wyposażone w ruchome lemiesze przesuwne. Lemiesze przesuwne mogą wysuwać się w prowadnicach, umożliwiających ruch pionowy od 50 mm poniżej główki szyny do 200 mm powyżej poziomu główki szyny. Lemiesze wysuwają się dzięki działaniu siłowników hydraulicznych o dwustronnym działaniu. Lemiesze czołowe mogą być siłownikami hydraulicznymi obracane wokół osi zawiasu, przez co można uzyskać jednostronne odśnieżanie na lewą lub prawą stronę toru (w normalnym położeniu odbywa się odśnieżanie dwustronne). Lemiesze boczne, zawieszone zawiasowo na ramie nośnej, mogą być opuszczane oraz otwierane wahadłowo siłownikami hydraulicznymi. Od osi pługa mogą być wychylane w granicach 1560 do 3080 mm. Wielkość wychylenia jest automatycznie sygnalizowana wyłącznikami krańcowymi, połączonymi mechanicznie z lemieszami, Utrzymanie ustawionego wychylenia podczas pracy umożliwia blokada układu hydraulicznego. W czasie jazdy transportowej wszystkie lemiesze są zabezpieczone zatrzaskami blokady bagnetowej, uniemożliwiającej samoczynne opuszczenie się lub otwarcie lemieszy. Prędkość jazdy roboczej (wydajność pługa) zalezy od grubości warstwy śniegu i wynosi: przy warstwie śniegu grubości do 0,3 m — 50 km/h, do 0,5 m — 30 km/h, do 1 m — 20 km/h i powyżej 1 m — 10 km/h. Charakterystyka pługa odśnieżnego typu LPO-411S jest następująca: maksymalna grubość odśnieżanej warstwy w m do 1,5 szerokość odśnieżania (zgarniania) w m — przy jednostronnym zgarnianiu śniegu 2,99 — przy dwustronnym zgarnianiu z zamkniętymi lemieszami bocznymi na prostym torze 3,12 — przy dwustronnym zgarnianiu z wychylonymi lemieszami 3,12 do 6,16 najniższe położenie poniżej główki szyny w mm — lemieszy czołowych 50 — lemieszy bocznych 250 prędkość transportowa W km/h do 80 moc zespołu prądotwórczego w kW 16 moc silnika elektrycznego napędu pomp w kW. Lemieszowy pług o d śnieżny SPD-M jest przeznaczony do odśnieżania torów z zasp śnieżnych o głębokości do 1,5 m. Pług składa się z ramy podwozia z wysuwanymi sprzęgami samoczynnymi, opierającej się na dwóch dwuosiowych wózkach wagonowych, nadwozia, oprzyrządowania pneumatycznego i lemieszy: czołowych, bocznych i kątowych. W dolnej części lemieszy czołowych są przegubowo podwieszone piramidalne noże podcinające i metalowe szczotki. Nóż odcinający i jest sterowany dźwignią 5, przesuwaną siłownikiem pneumatycznym. Na mechanizmie dźwigniowym są zamontowane żeliwne przeciwnie noża jest sygnalizowane wskaźnikiem i lampką kontrolną na pulpicie sterowniczym. W razie potrzeby zasięg odśnieżania można zwiększyć przez otwarcie skrzydła bocznego i kątowego, które są również ustawiane siłownikami pneumatycznymi. Na noże podcinające można nałożyć specjalne zęby do kruszenia lodu na torach stacyjnych. Na pługu Jest zainstalowany hamulec pneumatyczny i hamulec ręczny. Pneumatyczne sterowanie lemieszami i skrzydłami oraz sprzęgami odbywa się za pomocą odpowiednich zaworów, zainstalowanych na stanowiskach sterowania w obu końcach pługa. W kabinie pługa znajduje się piecyk do miejscowego ogrzewania. Z każdej strony nadwozia są zainstalowane reflektory i po dwie lampy, które zapewniają dobrą widoczność podczas pracy nawet w porze nocnej. Charakterystyka pługa odśnieżnego typu SDP-iM jest następująca: grubość warstwy Odśnieżanej w m do 1,5 szerokość odśnieżania w m do 4,95 prędkość jazdy roboczej km/h do 70 prędkość jazdy transportowej w km/h do 80 ciśnienie robocze sprężonego powietrza w MN/m2 (at) do 0,6 (5 do 6) masa własna w kg 75 000. Do odśnieżania torów z głębokich zasp pługi lemieszowe nie nadają się. W takich przypadkach należy użyć pługów wirowych albo pługów taranowych. [podobne: japan cars, krotoski cichy używane, krotoski cichy samochody używane ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: japan cars krotoski cichy samochody używane krotoski cichy używane