części toyota
części toyota, Citroen, Fiat i Renault

Seat Leon 1.8 TSI

Posted in Uncategorized  by admin
June 8th, 2019

Modele z rodziny TSI już o bardzo dawna stanowią udaną serię aut. Omawiana jednostka z silnikiem 1.8 jest jedną z podstawowych, auto można zakwalifikować do górnej Pólki aut kompaktowych. Auto nie jest bardzo potężne ani też słabe, jest to rozwiązanie idealne dla kierowcy który nie szuka samochodu mocnego jak GTI ale coś zbliżonego. Auto jest nowoczesne, dynamiczne i ma do tego rozsądne spalanie. Auto posiada oznaczenie DSG co znaczy że posiada jedną z najlepszych na rynku automatycznych skrzyń biegów, ma ona siedem przełożeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej niesamowitej parze jaka jest tworzona przez nowoczesny silnik i wspomnianą skrzynię biegów. Para ta jest doskonała w każdym calu, auto to mogą pokochać kierowcy którzy do tej pory stronili od Seata. Auto posiada bezpośredni wtrysk, widać to już przy starcie zimnego silnika, nawet podczas mrozu wskazówka obrotomierza nie wskakuje na sama górę. Zjawisko Take ma miejsce w wielu autach w któ®ych podczas uruchomienia obroty sięgają bardzo wysoko. Dzięki temu nasz Seat oszczędzi sporo paliwa ale i będzie bardziej przyjazny dla środowiska. Podczas ruszania i parkowania mamy spora przewagę czyli automatyczną skrzynię, charakterystyka zależy od gęstości oleju, czyli od jego temperatury. W naszym modelu nie ważne czy jest zimno czy ciepło auto zachowuje się płynnie. Już pierwsze kilometry za kierownica tego auta udowodnią nam że sprawia się ono znakomicie. Duża liczba przełożeń powoduje to że obroty silnika są dobierane idealnie a zmiany biegów praktycznie nie są odczuwalne. Silnik znajdujący się pod maską ma tą samą cechę co inne napędy z symbolem TSI, chodzi o powolne uzyskiwanie optymalnej temperatury w mroźne dni. Więc zanim wciśniemy z czystym sumieniem gaz do dechy musimy trochę odczekać Dy motor nabrał odpowiedniej temperatury do wysokich obrotów. Jest to dosyć ważne ponieważ pod maską znajduje się silnik turbo który bardzo nie lubi wysokich obrotów na zimnym silniku. Silnik jest mocny, ale fani palenia gumy i innych rozrywek tego typu nie będą zadowoleni. Jednak wszyscy inni docenią zalety tego modelu. Po zdecydowanym dodaniu gazu następuje poprawna redukcja a silnik wędruje na wyższe obroty dające nam przyśpieszenie. Tej redukcji nie towarzyszą żadne drgania ani hałasy które często słyszymy w innych autach o podobnym motorze i automatycznej skrzyni biegów. Po wciśnięciu gazu do podłogi osiągi stają się iście sportowe, wszystko to zostało dopracowane przez programistów którzy opracowali sterowanie siedmiobiegową skrzynią i przepustnicą silnika.

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: