części toyota
części toyota, Citroen, Fiat i Renault

Sorento II

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Nowy model różni się prawie wszystkim od poprzedniego, można nawet powiedzieć że po poprzedniku została tylko jego nazwa. Karoseria różni się zarówno nowymi wymiarami jak i designem. Wersja pierwsza była typowa dla aut typu off road, druga już taka nie jest. Ale geometria auta została tak zaprojektowana by auto dobrze prezentowało się w terenie. Nadwozie w omawianej drugiej generacji jest idealnie pasujące do samochodów typu SUV. Dzięki temu cała konstrukcja jest sporo lżejsza. Design został tak zmieniony by ograniczyć opór powietrza i co za tym idzie spalanie. Napęd też znacznie się różni od tego u poprzednika, jedną ze zmian które od razu rzucają się w oczy jest rezygnacja z reduktora. W aucie znajduje się sprzęgło międzyosiowe z blokadą. Dzięki temu moment obrotowy jest przekazywany na przednią oś, a koła tylne wspomagają tylko w momencie jak przednie wpadną w poślizg. Auto jest dobrym rozwiązaniem dla użytkowników którzy poruszają się na ogół po twardych nawierzchniach i tylko od czasu do czasu zjadą na piaszczysty czy lesisty teren. Auto doskonale sprawdza się tez podczas jazdy po wysokim śniegu. Jednak w naprawdę trudnym terenie, brak reduktora może okazać się sporym uniedogodnieniem. Auto prezentuje wyższy od poprzednika komfort podróży po drogach asfaltowych. Prowadzenie tego auta jest określane przez fachowców jako precyzyjne i przewidywalne. Jednak przy szybkiej jeździe na zakrętach można wyczuć moment podsterowności, więc nie jest t idealne rozwiązanie dla miłośników szybkiej jazdy. Jeśli już wystąpi sytuacja to ESP dokonuje korekty. Jednostka napędowa znajdująca się a autach Soreno II jest dosyć dobra. Jest to197 konny turbo diesel, motor ten został opracowany wraz z koncernem Hyundai. Wysoki moment obrotowy zapewnia auty dynamikę. Spowodował to wyeliminowanie tzw. dziury turbinowej która jest doskonale znana kierowcom posiadający motory tego typu. Dzięki temu gdy tylko wciśniemy gaz to od razu możemy liczyć na dynamiczne przyśpieszenie. Charakterystyczny klekot słychać podczas pracy poniżej 2000 obr./min. Na pochwałę zasługuje ilość zużywanego paliwa, ponieważ została ona ograniczona względem poprzednika do 8,5l na 100km. Skrzynia biegów to sześciu stopniowa przekładnia automatyczna do której nie można się przyczepić pod żadnym kontem. Nie daje się wyczuć ani żadnych szarpnięć ani pociągnięć, biegi zmieniają się płynnie. Całość dopełnia bardziej przestronne i bardziej komfortowe wnętrze tego auta. Względem poprzednika użyto tu materiałów lepszej jakości oraz bardziej ciekawych.

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: