części toyota
części toyota, Citroen, Fiat i Renault

Zadania sprężyn zaworów

Posted in Uncategorized  by admin
August 15th, 2018

Zadania sprężyn zaworów spełniają drążki skrętne. Wysokość silnika wynosi zaledwie 21 cm. Z wału korbowego silnika moment obrotowy jest przenoszony przez sprzęgło wielotarczowe do skrzynki biegów i dalej przez mechanizm różnicowy z urządzeniem do blokowania na dwie skrzynki rozdzielcze PO prawej stronie samochodu i po lewej. Ze skrzynek rozdzielczych wyprowadzone są dwa krótkie wały do napędu przednich kół. Trzy pary kół tylnych są napędzane za pośrednictwem dodatkowych sprzęgieł jednokierunkowych. Mechanizm różnicowy w obudowie skrzynki biegów umożliwia obracanie sie kół po jednej stronie samochodu z inną prędkością niż kół po drugiej stronie samochodu. Sprzęgła jednokierunkowe uniezależniają obroty kół przednich względem trzech pozostałych par kół (eliminują skutki mocy krążących, jakie w tym układzie mogłyby wystepował). Podwójny układ kierowniczy wykorzystywany jest jedynie po odryglowaniu kół tylnych. W zwykłych warunkach ruchu podczas jazdy z dużą szybkością — koła tylne są zaryglowane w położeniu jazdy na wprost i samochód jest prowadzony przez jednego kierowcę. Po odryglowaniu, samochodem może kierować kierowca znajdujący się w tyle pojazdu, co zapewnia większe możliwości manewrowania. Z chwilą opuszczenia środkowych kół, układ kierowniczy samochodu samoczynnie przełącza się na kierowanie przednich kół. Układ kierowniczy ma hydrauliczne urządzenia wspomagające. Najmniejszy promień skrętu 12,4 m, a po odryglowaniu kół tylnych około 10 m. Koła połączone są z kadłubem za pośrednictwem wahaczy, ukształtowanych jako korby. Zadania elementów sprężystych kół ogumionych spełniają sprężyny śrubowe, w których wbudowane są amortyzatory teleskopowe. Koła środkowe są resorowane przez elementy hydrauliczno-pneumatyczne, służące jednocześnie do opuszczania i unoszenia kół. Elementy te wbudowane wewnątrz kadłuba samochodu i połączone dźwigniami z wahaczami kół. W każdym z cylindrów znajdują się dwa (jeden nad drugim) tłoki, a w górnej części — komora wypełniona sprężonym azotem. Jeżeli olej dopływa pod dolny tłok, Samochód ten wykorzystywany jest w zasadzie jako pojazd zwiadowczy, lecz dzięki znacznej ruchliwości, dobremu zabezpieczeniu załogi i silnemu uzbrojeniu (armata 75 mm) może być również użyty do walki. [patrz też: euroauto, otomoto kościerzyna, salon suzuki ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: euroauto otomoto kościerzyna salon suzuki